tirsdag, april 22, 2014

Litt påskesysler

For ei stund siden var jeg ivrig med strikkepinnene,
men med brudd i lillefingeren og en ødelagt langfinger på samme hånd, så har jeg vært nødt til å ta ei pause fra de.
 Håndsøm har heller ikke vært mulig, og symaskina har fått ei pause. Så da har jeg funnet frem heklekroken. Fant noen nøster oppe på loftet og startet med oldemorsruter. Garnet jeg bruker er dessverre utgått, men tror kanskje jeg finner noe ala samme kvalitet. Dette er Sandnes mini palett, og hekler med krok nr 2,5.
 Så langt kom jeg før påska startet,

og i kveld har jeg ferdigstilt hele 20 ruter :) skulle så gjerne hatt mer garn da jeg snart er tom for garn, så om noen sitter inne med 1 eller 2 nøster, kjøper jeg de mer enn gjerne;)



 Ha en fin dag, og nyt finværet som meldes denne uka :)













4 kommentarer:

Bundingen sa...

Ja, er det ikke typisk! Selv om huset sikkert er fullt av garn, mangler akkurat de rette nøstene. Håper noen har litt garn til overs som du kan få.
Her har vi hatt ei fin påske, og jeg er varm i kinna etter skituren i går. Da vi var tilbake ved bilen kvart på seks, var det hele elleve grader!

Klem fra tante

bodilshobby.blogg.no sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bodil sa...

Kjempefine ruter. Håper du får tak i mer garn.

RandiT sa...

Det blir et flott teppe! Og fint med oldemorsruter, tror det er noen påbegynte i snart alle hus, her også men mangler gøts til å ferdigstille det, kan ikke en gang skulde på garntomt!! Synd du er så uheldig med fingra dine for liker så godt å bli inspirert av dine syprosjekter.. Håper du snart er helt bra:)