mandag, mai 26, 2014

Nåleputer....og litt til

Før jul var jeg så heldig å få være med som gjesteutstiller hos Frei Maleklubb. Det var en stor utstilling hvor utrolig mange flinke og kreative mennesker fra nærområdet her fikk profilert sine kunstverk. 

At jeg skulle bli spurt om dette, ja det var for meg en stor ære. Artig var det, og tilbakemeldingene på mitt arbeid var enorm, ja nesten så jeg ble litt flau....

Men men....siden bloggingen min har vært heller laber i det siste, så tror jeg at jeg nok en gang graver litt i arkivet og viser frem nåleputene som jeg hadde med på utstillingen. De er brodert med silkebånd og pyntet med perler innimellom. Pirkarbeid ja, men søtt er det jo :)






Om noen skulle ha lyst til å prøve seg på disse, finner dere materialpakker her.

5 kommentarer:

Pia sa...

Så søte dem var :-) Jeg lærte å sy slike blomster for noen år siden, men kunnskapet er havnet i glemmeboka.

Grete sa...

Så søte! Og for en tålmodighet du må ha!

EirinH sa...

Fantastisk flotte nåleputer :) Krever nok litt i overkant tålmodighet!

Trines hobby sa...

Nydelige, og alt for fine til å bruke:)

RandiT sa...

Kjempefine nåleputer!